Amesteca niste ulei de tamaduire, folosind: 
-6 picaturi de ulei de levantica, 6 picaturi de ulei de camfor, 6 picaturi de ulei de rozmarin, 1/2 uncie de ulei de radacini (samburi de caise, jojoba, seminte de struguri, chiar si ulei de masline).
Unge o lumanare neagra, una rosie si una maro cu acest ulei de tamaduire. Lumanarea neagra este pentru absortia negativitatii (a bolii), cea rosie pentru putere si sanatate, iar cea maro este o lumanare "astrala" sau "semnificativa" pentru animal. Pune lumanarea maro intre cea neagra si cea rosie si fa un cerc de pietre in jurul acestui decor, folosind pietre sau cristale asociate cu vindecarea (ametist, cuart, agata, alegi tu ce crezi).Da-te cu putin ulei pe maini si freaca-le, lovindu-le si provocand astfel energia tamaduitoare, avand grija sa te concentrezi asupra ariilor in care simti durerea. Concentreaza-te asupra lumanarilor, continuand sa pastrezi contactul cu animalul tau de casa si vizualizand puterea de la lumanarea rosie se scurge in lumanarea maro si impingand toata boala in lumanarea neagra. Pune-te de acord cu Zeita si, dupa ce ai reusit sa vizualizezi toate cele de mai sus (si animalul!), spune:
"Zeita, cu atingerea tamaduitoare binecuvanteaza acest animal pe care-l iubim. Zeu/Zei/Zeita, cu fiarele de pe domeniul tau, inlatura boala! Vindeca durerea. Asa sa fie!"
 Continua sa bati din palme pentru ca energia sa curga, pana cand veti simti ca vraja este implinita, apoi lasa-i animalului destul timp pentru a se odihni si vindeca. In mod evident, daca doresti sa efectuezi aceasta vraja intr-un cerc, este alegerea ta. Daca doresti sa continui vraja un numar de zile (cel putin 3 zile, sugerez) si animalul tau are un loc special in care se odihneste sau "traieste" (cum ar fi o cusca, etc.) inconjoara aceasta arie, daca este posibil, cu pietre, pune o lumanare rosie pe o parte si una neagra pe cealalta (unse cu ulei de tamaduire). Concentreaza-te asupra lumanarii rosii si proiecteaza-i energia in care sta animalul, vizualizand boala care este impinsa afara intr-o parte, de vreme ce nu are loc in alta parte, in lumanarea neagra. Freaca-te cu ulei pe maini si stropeste animalul de cate ori simti necesar.

29 Comments:

  1. Anonim said...
    nu mia mers dar in rest rotul e adevarat
    Anonim said...
    mia mers cun matura am zburat prin casa
    Anonim said...
    deci am un puiut de ratusca si isi lasa capul pe spate foarte tare........ nu poate manca sa bea apa trebuie neaparat sa o ajute cineva. Sa fak vraja? o sa mearga?
    Anonim said...
    cum sa zbori cu matura prin casa? uite eu nu cred in vraji dar ca sa o ajut pe ratusca as face orice.........este posibil si ce pot.
    Anonim said...
    daca credeti si veti avea incerdere in voi va functiona .
    nartip said...
    Exista si 'vraja' impotriva vrajelilor,dar cum prostie e destula,merge vrajeala...iar modul de functionare si acceptarea comentariilor si a postarilor aici demonstreaza acest fapt.
    Anonim said...
    Bai nene bai. Te doare capul nu Alta. Bai astia cu puteri dealea smechere ia vedeti ca sunt spitalele pline de copii care sunt bolnavi Si ar vrea Si ei Sa se bucure de vista. Poate o dati Si cu ei un pic. Ha ce ziceti se poate. Ha. Ziceti.
    Unknown said...
    Cee ce va pot spune despre farmece si vrăji este sa nu va duceți la acele persoane care își fac publicitate pe internet,căutați babe,femei in vârsta care nu au astfel de publicități .
    Dacă aveți probleme de genul :
    Farmece,vrăji,blesteme Etcc îmi puteți lasă un mesaj pe adresa gabryele 84 @ yahoo . it si va pot îndruma .
    Allison Howarts said...
    Buna ziua, sunt aici pentru a raspândi aceasta veste buna întregii lumi cu privire la modul în care am primit so?ul meu înapoi. Eram nebun când so?ul meu mi-a lasat o alta femeie luna trecuta. Dar când ma întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl sluje?te, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lasat so?ul meu. El mi-a spus doar ca am ajuns la locul potrivit ca voi fi dorin?a mea de inima fara nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie sa fac, dupa ce a fost facut, în urmatoarele doua zile, so?ul meu a sunat ma la telefon ?i îmi pare rau ca m-ai trait înainte. Sunt atât de fericita ?i cople?ita ca trebuie sa le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona sa-mi dau dorin?a inimii. Daca ave?i nevoie de orice fel de ajutor, contacta?i Profetul Okona la urmatoarea adresa de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vraji ca,
    (1) Daca dori?i ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divor? în casnicia ta.
    (3) Vrei sa fii promovat în biroul tau.
    (4) Vrei sa vindeci bolile mortale
    (5) Daca vre?i un copil.
    (6) Vrei sa fii bogat.
    (7) Vrei sa î?i ceri so?ul ?i so?ia sa fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Daca ave?i nevoie de asisten?a financiara.
    (9) vrei o so?ie / so?
    prophetokona@gmail.com
    Camila360 said...
    Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com
    Anonymous said...
    DR. WEBSITE-ul AKPABIO PENTRU VORBĂTURI ÎNTÂMPLATE REAL: acpabiospells@gmail.com

    Serios am fost aplatizat când Sotul meu de 8 ani a plecat să fiu cu o altă femeie din Texas. Am plâns și am suspinat în fiecare zi, până a ajuns atât de rău încât nu mai puteam să-l suport. și am ajuns la internet pentru ajutor, până când am lovit lucrurile reale, și tu ești dr. Akpabio. Aproape că am renunțat să încerc să-mi revin ex-soț și să am din nou o familie mulțumită .. încercasem tot ce știam și, cu vrăjile, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca și imediat după 48 de ore , Ex-Sotul meu s-a întors la mine și a fost penitent pentru tot ceea ce a făcut. Și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericită. Dr. Trust aveți un serviciu excelent pentru oameni și nu cred că mulți oameni au știut despre voi. Tu ești diamantul în dur. Mulțumesc Dr. Akpabio Ești talentat și te dai afară atât de liber, așa cum mi-ai făcut mie. Vă mulțumesc că v-ați țesut vrăjile magice de dragoste pentru mine și Sergio. El ne-a revenit exact așa cum a fost când ne-am întâlnit pentru prima dată .. din adâncul sufletului meu! Sunt imens fericit acum. Mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze atât de mult domnule. Acum, omul meu se întoarce la mine doar în 48 de ore, așa cum ai spus-o ... uite .. sunt pe deplin răsplătit. Mulțumesc mult domnule, mulțumiri de aprecieri. Iată e-mailul Dr. Akpabio: akpabiospells@gmail.com sau sună la +23489064238004
    christina said...
    Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotaționat turnător de vrăji pe care îl poți întâlni vreodată.
    Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.
    Humidity said...
    Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327
    christina said...
    nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327
    DR DAWN said...
    Am crezut că vrăjitoarea nu are putere și nu am crezut niciodată în Vrajă până nu m-am întâlnit cu (vrăjitorul vrăjitoarei) care a făcut o vrajă de dragoste care l-a făcut pe iubitul meu să se întoarcă la mine în 3 zile, după ce m-am trăit timp de 6 luni, acum sunt fericit femeie care trăiește fericită alături de familia mea, cu ajutorul lui (witchdawn) roagă-o să te ajute dacă ai nevoie,
    1) Vrajă pentru a-ți întoarce iubirea.
    2) Ai nevoie de vraja pentru a concepe.
    3) Ai nevoie de vraja pentru a opri avortul spontan.
    4) Ai nevoie de vraja pentru a uita total de cineva.
    5) Ai nevoie de putere spirituală.
    : dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310
    Anonymous said...
    Bună, sunt atât de fericit că împărtășesc asta, încă nu pot să-ți mulțumesc suficient de puternic DR WALE, soțul meu a plecat pentru o doamnă mai tânără pentru că nu am putut să nasc din cauza PCOS, am fost atât de devastată încât am fost singură, am plâns mult Am încercat chiar să-mi iau viața, apoi prietena mea mi-a spus despre acest bărbat grozav DR WALE care a ajutat-o ​​să-și facă căsnicia perfectă, am accesat și eu online și am făcut mai multe cercetări despre el acolo, am văzut și o mulțime de vești bune despre DR WALE. așa că l-am contactat fără teamă și fără griji în mintea mea, pentru că știam că cu el totul va fi în regulă, mi-a spus tot ce trebuie să plătesc, ceea ce a fost o taxă convenabilă și am făcut-o și el și-a făcut treaba și mi-a trimis un videoclip. DR WALE și mi-a spus să aștept câteva săptămâni că se va întoarce. Săptămâna următoare, spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu a fost în genunchi și mi-a spus că îmi pare rău pentru durerile pe care mi le-a provocat. chiar acum sunt atat de fericita, nu s-a oprit aici, sunt mandra sa spun ca sunt insarcinata in 3 saptamani. Multumesc mult DR WALE Sunt vesnic recunoscator..Aici contactul lui...WhatsApp/Viber : +2347054019402 SAU
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com
    Amenda said...
    Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }
    Anonymous said...
    În această viață, cu toții merităm să fim fericiți în căsnicia noastră. căsătoria este pentru timp mai bun și pentru cel mai rău timp, căsătoria este pentru ca ambii părinți să devină puternici și să crească împreună copiii. acest lucru de care toate căsătoriile au nevoie. Sunt recunoscător pentru ajutorul acordat de DR WALE mie și soțului meu, căsnicia noastră a fost în pragul colapsului, soțul meu nu a mai contribuit la lucrurile pe care le facem în casă, el aduce mereu tot felul de scuze, nici măcar nu-i pasă mai despre a copiilor noștri. Pe măsură ce am început să-i observ comportamentul amuzant, am fost rapid să-i spun unui prieten care mi-a făcut cunoștință cu DR WALE, apoi i-am spus lui DR WALE despre problemele mele cu care mă confrunt în căsnicia mea. De acolo, DR WALE mi-a spus tot ce trebuie făcut. Am făcut tot ce mi-a cerut el, am plătit și pentru articolele pentru care mi-a cerut. în timp ce scriu această mărturie, acum fericirea mea a fost restabilită și eu și soțul meu suntem acum fericiți împreună. În cazul în care sunteți în DR WALE, ajutați-l să-l contactați pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    DR. DAWN said...
    M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Anonim said...
    Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp:+2349046229159/
    +3550685677099
    Anonim said...
    E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.
    Anonymous said...
    UN MARE VORGITOR CARE M-A AJUTAT să-mi aduc înapoi fostul meu iubit
    Ce vrăjitor minunat și simplu care mi-a readus bucurie și fericire în viața mea!!! Dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc lui DR WALE pentru munca grozavă pe care a făcut-o în viața mea, El a adus fericirea înapoi în viața mea, n-am crezut niciodată în vrăjitorii până când viața mea s-a prăbușit când iubit de șase ani a decis să renunțe aproape când doream să ne căsătorim. Am avut o astfel de cădere emoțională, în măsura în care nu am putut face nimic rezonabil din nou, după trei luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte la un vrăjitor online numit DR WALE, mă prezint lui DR WALE, un adevărat vrăjitor. . În mai puțin de o săptămână am văzut minuni, iubitul meu s-a întors la mine și viața mea s-a întors exact ca un puzzle finalizat, iar după o lună ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine pentru că am crezut că am pierdut. el pentru totdeauna. Vă mulțumesc, DR WALE, pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea și rezultatele rapide și precise. DR WALE contact WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU drwalespellhome@gmail.com
    Allison Howarts said...
    Buna, Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care ar putea sa ma ajute sa fac o vraja pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa încerc, am a trimis vrajitorului prin po?ta ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a facut vraja ?i, surprinzator, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i m-am dus la el, a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, am promis ca oricui cunosc care are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, trimi?ându-l la singurul vrajitor real ?i puternic care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierduta
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de despar?ire
    7) Alunga?i un Iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau/ Vraja de loterie
    9) vrei sa-?i mul?ume?ti iubitul
    Anonymous said...
    Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi marelui vrăjitor DR WALE pentru că mi-a adus înapoi dragul soț. Când soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie, trăiam în dureri pentru că îl iubesc atât de mult, nu știam ce să fac, de fapt am fost confuz până când am întâlnit o prietenă de-a mea pe nume Ella și cu mine. i-a spus prin ce trec, apoi mi-a spus să nu-mi fac griji că și ea a trecut prin aceeași problemă, dar în cazul ei a fost iubitul, apoi m-a dus la un spiritist, un vrăjitor, pe nume DR WALE, care a ajutat-o. înapoi pe iubitul ei, Când l-am contactat pe DR WALE pe WhatsApp +2347054019402, i-am spus problemele mele, după aceea, mi-a spus ce să fac și mi-a spus după ce am făcut ce mi-a spus, după câteva săptămâni soțul meu va veni să se târască pe genunchii lui rugându-mă să-l iert. După câteva săptămâni a venit soțul meu și a început să mă roage, nu m-am așteptat să se întâmple așa de curând, am bătut la ușă, când am deschis ușa, spre cea mai mare surpriză, l-am văzut pe soțul meu în genunchi rugându-mă și pe mine și pe noștri. copiii să-l ierte.
    De asemenea, vindecă tot felul de boli, inclusiv pe cea enumerată mai jos,
    1. HIV/SIDA.
    2. HERPES 1/2.
    3. CANCER.
    4. ALS (boala lui Lou Gehrig).
    5. Hepatita B.
    6. HIPERTENSIUNEA.
    7. NUMĂR scazut de spermatozoizi.
    8. ASTMB.
    9. PROBLEMA VIRGINIA.
    10. DIAREE.
    11. GRAND.
    12. herpes rece.
    13. AVC.

    Și a făcut și următoarele vrăji,

    1. vrei o căsnicie bună,
    2. ești politician și ai nevoie de protecție,
    3. ai nevoie de o vrajă de dragoste,
    4. vrei să fii un bărbat sau o femeie bogată,
    5. vrei ca partenerul tău să te iubească,
    6. Cauți soție sau soț,
    7. vrei să lucrezi cu o viză în orice țară la alegere,
    8. ești un om de afaceri sau o femeie și vrei ca afacerea ta să se miște,
    9. vrei ca șeful tău să te iubească,
    10. vrei ca sotul sau sotia ta sa te inchine,
    11 Ai nevoie de un loc de muncă,
    12 Ai nevoie de promovare în locul tău de muncă,
    Oricine are problemele enumerate mai sus ar trebui să contacteze DR WALE, marele vrăjitor. Contactați-l prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    Anonymous said...
    Viața mea s-a întors!!! După nouă ani de căsnicie întreruptă, soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi gemeni ai noștri. Am simțit că viața mea era pe cale să se sfârșească, aproape m-am sinucis, am fost emoționat foarte mult timp. Datorită unui vrăjitor numit DR WALE, pe care l-am întâlnit online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, căutam un vrăjitor bun care să-mi rezolve problemele. Am dat peste o mulțime de mărturii despre acest vrăjitor special. Unii oameni au mărturisit că și-a adus fostul iubit înapoi, alții au mărturisit că restaurează uterul, vindecă cancerul și alte boli, unii au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și așa mai departe. Am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Sofia, ea a mărturisit despre modul în care DR WALE și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de o săptămână și a inversat efectul cancerului băieților lor, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a renunțat la DR WALE „WhatsApp: +2347054019402. După ce am citit toate acestea, am decis să discut cu DR WALE. L-am contactat prin WhatsApp: +2347054019402 și i-am explicat problema mea. În doar câteva săptămâni, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți decât înainte. DR WALE este cu adevărat un om talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat... Dacă ai o problemă și cauți un vrăjitor real și autentic care să îți rezolve toate problemele. Încercați DR WALE oricând, acesta este răspunsul la problemele dvs. Iată contactul lui: WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    Anonymous said...
    Am citit câteva dintre mărturiile lui DR WALE despre cum a ajutat mulți oameni să-și aducă înapoi iubiții într-o săptămână cu o vrajă de dragoste. Aveam probleme cu iubitul meu, așa că am decis să-l contactez pentru că îmi iubesc atât de mult bărbatul. a plecat de acasă și a spus că nu mai este interesat de relație fără motiv, am fost în stare de șoc. L-am contactat pe DR WALE și mi-a spus că iubitul meu se va întoarce la mine în câteva săptămâni, DR WALE a făcut o vrajă de dragoste și asta i-a făcut să deschidă ochii iubitului meu pentru a vedea cât de mult ne iubim și s-a întors acasă. În timp ce scriu această mărturie, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Eu și iubitul meu trăim o viață fericită, iar dragostea noastră este acum mai puternică decât era înainte de a ne despărți. Toate mulțumesc lui DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să mă întorc cu iubitul meu. dacă vă confruntați cu orice problemă și doriți o soluție rapidă, contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    Anonymous said...
    Am strigat familiei soțului meu să ne salveze căsnicia, măcar de dragul copiilor noștri. El este păcălit doar că și-a părăsit familia pentru o fată de la universitate, sunt atât de deprimat pe punctul de a mă sinucide, dar când mă uit la fiul meu de șapte ani, pur și simplu nu mai pot. Cu câteva zile în urmă mi s-a spus că au plecat în Bahamas în vacanță, când încă își plătește pensia pentru copii, mi-am vândut mașina doar pentru a continua să plătesc ipoteca. Am dat totul copiilor mei și am plecat cu absolut nimic în afară de respirația mea. Sora mea a văzut starea mea când a venit să-și vadă nepoatele și nepotul, m-a forțat să-l contactez pe DR WALE pe WhatsApp: +23457054019402, Din acel moment l-am contactat pe DR WALE, viața mea s-a schimbat. ghici ce? Am mașina înapoi, soțul meu s-a întors acasă și a lăsat-o singură pe târfa proastă. N-am văzut nimic care să funcționeze atât de repede în cei 53 de ani din viața mea. Soțul meu mi-a dat mașina lui și m-a condus la tribunal ieri pentru a ne reînnoi jurământul. Sunt atât de fericit că căsnicia mea funcționează din nou și că lucrurile au revenit la normal în doar câteva săptămâni. Soțul meu m-a contactat imediat DR WALE A terminat vraja. A fost instantaneu. Sunt încă șocată și aștept să văd cât va dura asta. Dar deocamdată se simte ca în rai, pentru că soțul meu este chiar înăuntru cu mine, așa cum ne-am întâlnit prima dată când am fost de acord să mă căsătoresc cu el. Doctorul dragostei a spus că este pentru totdeauna. Voi continua să depun mărturie dacă asta va fi pentru totdeauna așa cum a garantat. Du-te acum, adu-ți iubitul înapoi......WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    Anonymous said...
    Întotdeauna mi-am dorit să nu pot trăi din cec cu cec sau să am vreo datorie. Am lucrat în contabilitate vreo 20 de ani și abia am reușit să fac rost de bani. Mi s-a părut că de fiecare dată când mă mutam în companie și primeam o mărire de salariu, cheltuielile mele de trai vor crește semnificativ și nu am reușit niciodată să merg înainte. vrăji de loterie. Apoi, într-o zi, cel mai bun prieten al meu mi-a spus adevărul despre ce a făcut când soția lui l-a părăsit. El a făcut o vrajă de dragoste și ea a oprit procedura de divorț și s-au întors împreună. Când mi-a spus asta, am întrebat pe cine a folosit și mi-a dat contactul lor WhatsApp. +2347054019402 și am contactat imediat DR WALE pentru ajutor. Am văzut că au oferit diferite tipuri de vrăji de bani pentru a ajuta la câștigarea la loterie. Am fost imediat intrigat. Întotdeauna am simțit că voi câștiga la loterie cândva. Am avut vraja de loterie cu jackpot și am așteptat câștigul meu. Mi s-a spus să joc la loterie în fiecare săptămână și am făcut ce mi sa spus. Am jucat oricum la loto în fiecare săptămână, așa că nu s-a schimbat nimic. În aproximativ două săptămâni s-a întâmplat. Am câștigat 100.000 de dolari!! Nu pot sa cred! Nu au fost suficienți bani ca să mă pensionez imediat, dar i-am investit bine și mi-a permis să merg la muncă cu normă parțială și mă va ajuta să mă pensionez mult mai devreme. Sunt veșnic recunoscător că l-am găsit pe DR WALE. Îl puteți contacta prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    Anonymous said...
    Aveam probleme serioase în relația cu iubitul meu și asta l-a determinat să se mute în apartamentul prietenului său. Totul s-a înrăutățit pentru că a început să meargă frecvent în baruri și cluburi de striptease cu prietenul său, să se îmbată și să leșine. Mă amenință mereu la telefon ori de câte ori îl sun din cauza tuturor sfaturilor proaste pe care i-a dat prietenul lui. Îl iubesc foarte mult și ne întâlnim de cinci ani, ceea ce ne-a dat o fiică frumoasă. De asemenea, pierdusem o mulțime de bani pe terapeuți până când am fost prezentată pe DR WALE de către un prieten pe care l-a ajutat să se căsătorească cu iubitul ei din copilărie; asta mi-a dat încredere totală și putere să-l recuperez. Am făcut tot ce mi-a cerut și într-o săptămână iubitul meu m-a sunat și s-a repezit acasă, lucrurile s-au schimbat emoțional între noi. Are o slujbă și a încetat să bea și să-și păstreze prieteni irelevanți. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil pentru că îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe DR WALE. De aceea am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumirile sunt către DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos sunt detalii DR WALE.WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com în situația în care suferiți o rupere la inimă și vă asigur că, deoarece mi-a făcut-o pe a mea, cu siguranță vă va ajuta și pe dvs.

Post a Comment



Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire