Invizibilitatea este un termen usor de rastalmacit. Se crede ca nu poti face o potiune magica pe care sa o bei si bingo! sa devii invizibil. Ne pare rau, dar aceasta vraja te poate face sa pari invizibil oamenilor. Uneori este placut daca nu doresti sa atragi atentia sau pur si simplu daca vrei sa fii lasat in pace.Daca vrei sa fii invizibil altora - adica oamenii sa se uite prin tine ca si cum n-ai fi acolo (dar daca ii lovesti sau altceva, te pot vedea), incearca aceasta vraja. Inchide ochii si imagineaza-ti o sfera de lumina stralucitoare in jurul tau.Apoi imagineaza-ti ca lumina incepe sa devina confuza. Se pierde in culorile si formele din jurul tau. Te topesti in lumina, devii o parte din ea, pana dispari cu totul in camuflajul cercului de lumina din jurul tau.

246 Comments:

  1. Anonim said...
    devii invizibil sau adormi?
    gina said...
    dar cum faci ca sa apari din nou
    gina said...
    cum sa faci ca sa apri din nou
    Anonim said...
    nu a mers dar cine ma poate ajuta va rog luati id meu:GeNtAlMeNu_PeRfEcT---gina da tu ai facut si teai facut invizibila?
    FashionGirl said...
    cred ca chestiaa asta e buna doar daca nu te bagi in seama...un fel de vraja ca sa nu te bage lumea in seama...sa deviii inv. e prea greu, sa iti dispara cu totul masa...
    Anonim said...
    Eu am incercat de 3 ori si tot nu mi-a iesit. De ce nu-mi iese sau zicetimi o vraja de pe situl asta care a mers la toata lumea si asi vrea si eu sa stiu secretul Telekineziei. Multumesc
    Anonim said...
    spuneti-mi va rog cum fac sa ies de pe acest site cu tampeniile astea :| ca's numai vrajeli :)) va rog spuneti-mi ca-s foarte disperata :-s !=))
    Anonim said...
    cune reuseste sa intre pe raluca_mumusik_10
    Anonim said...
    nu se poate acest ritual nu este bun...ritualurile pt invizibilitate sunt mai dificile..etc
    Anonim said...
    Nu tot ce citesti poate fi adevarat .....sun unele lucruri care sun adevarate ji altele nu ...:P
    Anonim said...
    Nu toate ce citesti poate fi adevarat ....insa sunt unele lucruri care pot fi adevarate ...:P
    Anonim said...
    ca sa faci un asemenea ritual este foarte dificil ce am citit aici este vrajeala nu ese un ritual bun
    Anonim said...
    ce vrajeala..x-(am incercat de 16 ori si nu a mers....---gina da tie tia reusit ca sa fi invizibila....ca asteas numai vrajeli
    bucur adrian said...
    ca vad ca gina a spus "dar cum faci sa apari din nou"nu asa scrie -- deci dane un raspuns ---merge sau nu merge???--ca mie nu mia mers nici la ceilalti
    Anonim said...
    voi nu ati inteles nimic. nu e vorba de invizibilitatea aia la care va ganditi voi..
    Anonim said...
    ce vrajeala am incercat de 11 ori si na mers da gina raspunde tie tia mers ?? nu sunt si vraji pentru disparitia scolilor ??ar fi misto daca ar exista.
    Anonim said...
    hey..va spun eu..care e faza..trebuie sa fii adept wicca, si sa stii ce faci. orice pas in plus sau minus poate duce la greseli enorme..trebuie sa ai experienta..si da..unu din voi a avut dreptate..nu e vorba de disparitie a corpului, ci a ta..a personalitatii...e ca si la actor..ca sa nu rada el se uita prin public. E mai mult o vraja pentru liniste. Sa nu te mai streseze nimeni. Aveti grija ce faceti...
    Anonim said...
    la mn a mers si toata lumea nu stie unde sunt dar tot nu vreu sa ma fac la loc si ca sa functioneze trebuie sa crezi cu adevarat si trebuie sa faci un ritual de binecuvantare a propriei tale sferi de energie pozitiva!!!!
    Anonim said...
    eu sunt addept wicca de 4 ani si ma ocup si cu spiritsm si trebuie sa va spun ca pt ca safi invizibil trebuie maxima concentrare pe acest ritual este 100% adevarat ,nu aveti decat sama injurati daka nu va iese asta e inseamna ca nu sunteti destul de concentrati ,unii credeti ca este o joaca dar nu este , am doar 16 ani si practik acetse lucruri de 4 ani si pot sazik ca acest ritual merge este luat din cartea lui Apholxis sau mka rog copiat de undeva , aveti grija ca magie nui chiar magie totul tine in puterea mintii...
    Anonim said...
    ba frate incercai si nu merge!!!!!!Ba care stie sa ma ajute si pe mn ca vreau sa fiu invizibila mereu miam dorit:o3
    Anonim said...
    nu sunteti de nimic...bag p*** in
    voi si sa sugeti p*** fiecare cu tot neamu vostru de fraieri mama la fiecare din voi sa imi suga p*** si sa o fut in p*z*a
    Unknown said...
    oameni buni magia se bazeaza pe puterea de concentrare psihica a unui om.sa nu credeti nici unnul ca o sa spuneti hocus pocus si or sa cada bani din cer!!!dar cum scrie si in biblie"daca ai avea credinta cat un bob de mustar i-ai spune muntelui sa se mute si s-ar muta".deci totul consta in puterea mintii!!!fiecare om de pe pamant are puterea lui Dumnezeu in el doar ca trebuie sa o gaseasca
    Anonim said...
    Mi se pare un cacat..serios.cine dracu e atat de dobitoc incat sa creada in asta? Cred ca autorul blogului le da copy-paste aiurea...
    yoana said...
    ...dragi mey nu toti putem fi judecatori ..actori ..presedinti..magistrati..si magicieni sau cum vreti voi sa numiti persoanele care fac vraji"..toti facem vraji in fiecare zi negtive sau pozitive..asta insemnand gandurile noastre negative sau pozitive..asta e puterea adevarata gandirea si concentrarea nu tre sa fii adeptul nici unei religii secte sau ceva trebuie sa te concentrezi ff tare si sa te gandesti ca te inconjoara lumina lui d-zeu concentrare maxima si lipsita de vreun interes ascuns negativ sau obscur asta e calea reusitei...poop!!..daca nu aveti har pt asa ceva nu mai studiati asta;)
    Anonim said...
    eu una am incercat si am reusit. am aflat de la matusa mea care e vrajitoare a fost fantastic
    id meu: ermina_34.Invizibilitatea este un termen usor de rastalmacit. Se crede ca nu poti face o potiune magica pe care sa o bei si bingo! sa devii invizibil. Ne pare rau, dar aceasta vraja te poate face sa pari invizibil oamenilor. Uneori este placut daca nu doresti sa atragi atentia sau pur si simplu daca vrei sa fii lasat in pace.Daca vrei sa fii invizibil altora - adica oamenii sa se uite prin tine ca si cum n-ai fi acolo (dar daca ii lovesti sau altceva, te pot vedea), incearca aceasta vraja. Inchide ochii si imagineaza-ti o sfera de lumina stralucitoare in jurul tau.Apoi imagineaza-ti ca lumina incepe sa devina confuza. Se pierde in culorile si formele din jurul tau. Te topesti in lumina, devii o parte din ea, pana dispari cu totul in camuflajul cercului de lumina din jurul tau.
    ermina said...
    buna eu sunt ermina sunt vrajitoare de10 ani e frumos,si matusa mea e vrajitoare daca vreati sa ma cautai intratipe id meu:ermina_34
    Anonim said...
    dar tu te vezi???
    Anonim said...
    a reusit cineva?va rog sa spuneti.e singura vraja ce nu mi-a reusit
    alinV said...
    Asta nu e magie, e psihologie. :))
    Anonim said...
    sunteti nic=ste prosti!!! sugeti PULA!!! am o PULA MARE!!! e asa de mare incit nu va incapea in pizdele voastre!!! sugetzio!!! Si de BOASE sa nu uitatzi!!! sunteti niste fraieri!!! Cine vrea o portie de SEX???Cu mine???
    Anonim said...
    Hm hm ba da voi sunteti pfff nu credeti nimik si nu va iese ca sunteti set set set eu nu fac asa ceva ca nu vreau,nu vreau ca spiritele sami bata la usa da cunosc pe cineva de undeva care practica asa ceva vraji da nu porcari din astea mici practica wikka ceva de genu da nu ma interezeaza ,da ei ai iese face tot felu de incantatii cu pentagrame dreq sa le ia nu ma interezeaza pe mn eo cred in mn si in dumnezeu atat si nici pe voi copchiilor stati dreq cuminti daca nu vreti sa va ia foc bila.
    Anonim said...
    prafilor sunteti set set set stati dracu cuminti voi copchiilor vati uitat prea mult la filme horror si va dati set hmm treaba voastra daca vreti sa va ia foc capu sau sa va bata cineva la usa.....??????????
    Anonim said...
    EU CAND PRACTICAM VRAJA AM CAZUT PE PODEA SI AVEAM IMPRESIA CA AM FACUT ALTE FIINTE SA NU FIE VIZIBILE !! DAR DUPA CATEVA SECUNDE TOTUL A REVENIT LA NORMAL SI AM MAI INCERCA SI TOT ASA MIA IESIT !! IMI EXPLICI DE ROG !!
    Anonim said...
    Poi ce sati explic daca nu stiu cine stie ce ai facut tu sau doar minti baiete!
    Anonim said...
    Ba,vreau si eu idul ei/lui.
    Anonim said...
    oare chiar merge ?
    soau doar sa faceti publicati?
    alex.. said...
    mie mia iesit :x
    Anonim said...
    mie de ce mia mers?mam dus la mami si mia zis ,,denisa unde esti nu te mai ascunde si eu eram in spatele ei si cand sa intors nu ma vazut!!jur si insa ca sa iti iese aceasta vraja trebuie sa ai incredere in tin si sa tii totul sub control si in primul rand sa crezii!!!
    Anonim said...
    am citit doar.......
    dar nu am de gand sa incerc=))
    tre sa fi dus rau de tot sa crezi asa ceva:)))))
    Anonim said...
    nu merge.cum sa fac sa mearga
    Laurentiu said...
    Mie mia mers vraja dar dupa 30 de min apari dinou !
    Anonim said...
    dar daca nu te faci inapoi ce se intampla
    George said...
    dar oare chiar merge as vrea atat de mult sa incerc dar nu functioneaza si as vrea atat de mult sa aflu secretul telechineziei dar intai as vrea sa incerc vraja asta daca merge va rog ajutatima daca gasiti o solutuie id: pestean_09@yahoo.com
    Anonim said...
    mia cred ca mia mers dar cred ca se refera cand spune "invizibilitate" sa nu te bage multa lume in seama.
    Anonim said...
    hei am 13 ani si am o carte de vrajitorie intai nu e asa de usor pentru ca trebuie sa faci purificarea corpului si vederea aurei si apoi o sa iti mearga cu de astea eu am facuto pe una si a mers deci aveti grija e naspa si de bantuie spirite dupa
    Anonim said...
    Desigur sunt eu aici pentru a învăța magii nu tîmpenii dar,multe din aceste vraji reușesc!poate trebuie să fii vrăjitoare!!!)NU OM OBIȘNUIT!!O.o
    Anonim said...
    DA,desigur te bîntuie...am făcut o vrajă din ziua a ceea n-am stat în casă nici pe 5 min.fără cineva!!să fiți atente,dragele mele!!
    Enki said...
    Daca aveti nevoie de ajutor in acest domeniu, ma puteti contacta la enki_ofs@yahoo.com PS:- doar pentru persoanele serioase
    Anonim said...
    bai copilasilor,in primul rand:cum frate sa vii asa tampit sa crezi asta,doi:sunt numai chestii sataniste si diavolul va atrage si usor usor unde credeti ca o sa ajungeti,trei:dak mai faceti vraji macar ducetiva la biserica cat mai rpd posibil ca va vindeti naibii sufletul diavolului,va implineste dorinte si dupaia,al lui esti
    Anonim said...
    mah vraja asta chiar functioneaza da sa nu va asteptati sa deveniti invizibili p bune adica sa se vada prin voi , dupa executarea vraji nu o sa mai fi prea bagat in seama de lume te va ignora pentru o perioada si da are legatura cu psihologie dar merge ...depinde si de experienta si cat de puternic te increzi in aceasta vraja :-)
    Anonim said...
    HA NU MERE II O PROSTIE AM ICERCAT DE 34 DE ORI SI NU MERE
    Anonim said...
    eu zic sa incerci si a 35 a, poate i cu noroc!
    ionut67 said...
    Merge!Nam mai fost bagat de nimeni in seama :)
    Anonim said...
    mai mai mai....eu cred in astea si am incercat.am tot incercat si iar am incercat.dar nu merge.ce sa ma fac?.adica nici macar nu stiyu daca este bine cea ce fac/tre sa mai incerc..sau sa o las balta?pe bune..nu stiu ce tre sa fac...putin ajutor:((:((.....sunt Maya..am 12 ani si va rog sa ma ajutati
    Anonim said...
    am incercat vraja si cu a mers. Ce sa fac: sa incerc de mai multe ori sau sa contactez un "magician"?
    Anonim said...
    e ce sa spun eu nu cred in magie
    Anonim said...
    Buna vreau sa va spun ceva la mine a functionat totusi sa va spun eu locuiesc cu parintii mei am incercat si eu aceasta vraja intr-o zi si nu credeam prima oara da m-am concentrat pe asta am stat vreo juma de ora si mam tot gandit la asta si cand au venit parintii mei acasa nu ma bagau in seama sau mai bine zis nu ma "vedeau" asta a durat 2 zile mai tarziu ma-m trezit in pat si ai mei au inceput sa planga ca nu stiuau de mine si ganditiva am 19 ani eu zic ca se poate asa cv dar trenuie sa fi concentrat si sa crezi
    cotocu said...
    va rog vacetimi si mie un video si dati-mil pe id-ul meu va rog
    Acesta id :kevin.cotocu
    Anonim said...
    Am incercat de multe ori dar nu merge.cred si ma concentrez.varog ajutatima
    Anonim said...
    Buna.vreau sa scriu pentru cei care injura si nu cred:ma cac in capu vostry de idioti nespalatu la cur pizde paroase imputite!!!!
    Anonim said...
    Ba sunteti niste retardati,cu porcariile voastre magice.Numai psihopatii cred in astea!!!!
    cotocu said...
    eu nu pot va rog face-mi un video va rog
    1.trebuie sa deschizi ochi s-au sa ii lasi inchizi sa te faci invizibil
    adresa de mail este chiar si id-ul kevin.cotocu
    Emailul este kevin.cotocu@yahoo.com
    cotocu said...
    eu nu pot va rog face-mi un video va rog
    1.trebuie sa deschizi ochi s-au sa ii lasi inchizi sa te faci invizibil
    adresa de mail este chiar si id-ul kevin.cotocu
    Emailul este kevin.cotocu@yahoo.com
    cotocu said...
    eu nu pot va rog face-mi un video va rog
    1.trebuie sa deschizi ochi s-au sa ii lasi inchizi sa te faci invizibil
    adresa de mail este chiar si id-ul kevin.cotocu
    Emailul este kevin.cotocu@yahoo.com
    cotocu said...
    loatimi id-ul kevin.cotocu ma si explicatimi si mie cum se face ac ca sunt confuz s-au un videoclip pe adresa de mail kevin.cotocu@yahoo.com
    ------>Va Rog!<------
    Anonim said...
    prosti sunteti voi care credeti si tind sa cred ca aveti un singur neuron sa incercati asemeanea aberatie. FELICITARI ADMINULUI PT ARTICOLUL POSTAT DEOARECE PRIN ACEST POST DA DOVADA DE UN CONDUCATOR CEI DREPT AL UNUI MIC GRUP DAR NICIODATA NU-I PREA TARZIU SA TE EXTINZI SI A ARATAT CA NU TOTI GANDIM CU CAPUL.
    Anonim said...
    ba nu vedeti ca nu va dati seama eo am incercat sa caut vraji din motiv de pikiseala dar voi numa la pirite va ganditi lol ca nu va ies vrajile deoarece va ganditi doar la ce se va intampla si energia pozitiva incercati pt ca atunci o sa veeti cn e cu drap sau cu dumnezeu si in primul rad mai cititi biblia oameni nebuni copii fara viitor in viata auzi ca o zburat cu matura prin casa sami zica si mie cum o facut sa fiu iis numai povesti de adormit opii miki sau sai speriati sda fim seriosi ca sa fi vrajitor sau sa faci vraji spre magia alba trebuie sa sti ce magia asa ca mai bn mai taiati din povesti:))):):):):)::)
    Anonim said...
    mie mi'a reusit ma jucam hotii si vardistii si eram pe o banca si unu s'a pus exact langa mn si nu ma simtit
    vasea said...
    eu am o intrebare
    cum sa fac aceasta magie cautatima pe skype vaseawolf1 si vom comunica.
    anonim said...
    care stiti sa o faceti sigur contactatima si p mn la sj_boss_2013
    Anonim said...
    Eu nu sunt adept wicca si nici initiat, insa aveam un timp cand studiam si practicam magia inalta. Nu stiu cat de ok este ritualul si de unde este extras, dar ce care l-a extras probabil ca habar nu are despre ce invizibilitate e vorba. Eu nu am incercat ritualul,dar in mare stiu despre ce e vorba. Eu am reusit asta altfel si cunosc consecintele. Pur si simplu trebuie nu esti bagat in seama de cei din jurul tau.
    Anonim said...
    eu nu pot face asta cred ca e o porcarie macar dintre voi a reusit cineva sa se faca invizibil?:-?
    Onest said...
    cine are nevoie de ajutor, ajut pe cei care au probleme in dragoste , scot energiile neagative, fac impreunari
    lucrez si de la distanta.
    putem vorbii de energii tipuri de energii,dar despre farmece..vraji parerea mea oamenii cu o cultura ingusta cred in asemenea lucruri. pt orice intrebare sfat sau ajutor putem vb pe id onest.love
    Anonim said...
    pidarublisi si sinteti stati si futiti capu lahadronilor nii nio cherut pula nui la voi in gura sluciaina
    Anonim said...
    am facut vraja..a mers,multzumesc.da am o saptamina n u ma aude shi n u m a vede nimeni shi nici eu in oglinda nus.cam strashnic...ce sa fac ca s a apar napoi???rs..
    Adriana said...
    nu credeam in asa ceva dar am apelat la cineva care e foarte bun, am apelat ka am fost disperata si se pare k sa tinut de cuvant.
    costa ceva dar e ceva singur. cel putin la mine a functionat si nu avea cum sa fie coincidenta.
    cine vrea detalii putem vb pe id meu pop_adriana85
    Anonim said...
    Buna as vrea ca imi spuneti exact cine a reusit , eu nu am incercat si nu vreau sa risc inca :)) , dar cei care au reusit sa ma contacteze pe adresa mea de mess : george.colceag .
    Anonim said...
    O sa incerc ca vreau sa scap de scoala!
    Andrei said...
    Pana aici a fost usor, dar cum fac sa ma bage lumea din nou in seama??????
    Anonim said...
    eu faceam vraja si ma luat un tremurici , iar ochii mei se zguduiau , cand am terminat nu s-a intamplat nimik . stiu ca vrajile exista , dar e o prostie !!!!!!! cui i-a reusit - nimeni deci E O PROSTIE !!!!!
    Anonim said...
    te rog frumos imi poti da si mie add ? dudaa_bahh
    Anonim said...
    sti vreo vraja de mers in timp
    Anonim said...
    Credinta este o arta a magiei. Orice maimuta poate invata prinvrepetare dar un om poate dezvolta ce a invatat maimuta. De incepu crede in ceva impoaibil.. Incearca sa simti tot ce este in jurul tau. Daxa nu vezi ssu nu crezi nu te face mai inteligent. Una este o petsoana realista care vede adevarul si alta este o persoana ipocrita care crede doar in ce vede. Chiar daca ochiu iti ofera o imagine falsa a realitatii. Viata omului este o magie. Ca sa poti realiza ceva in viata..sa iti lucre un pic creierul de inceput trebuie sa il folosesti. Ca sa il folosesti trebuie sa gandesti nu sa rememorezi lucruri auzite si dezvoltarea unei idei ipocrite din egoism sau dorinta. Psihologia + stiinta = magie. Viata = magie.
    Anonim said...
    Ca sa te faci vizibil trebuie din nou sa inkizi okii si sati imaginezi cum din intuneric apare acea sfera care a disparut in timpul magiei nu uitati concentrativa si lasati toate gindurile si emotiile la o parte
    Anonim said...
    ..aceasta vraja e legata de regrete ..pentru a putea fii facuta este nevoie de sange curat .
    Anonim said...
    Deci.. eu nu înţeleg. Până la urmă te bântuite spiritele, merge sau nu .. ?!
    Anonim said...
    Am incercat si ghici ce? Imi sugeti pula
    Anonim said...
    Am incercat . Am devenit invizibil dar mi-a ramas pula vizibila :(((( Ce sa fac sa dispara si ea ? Ajutor va rog !!!!
    Anonim said...
    Care a venit aici dupa ce s-a uitat la Satana?
    Anonim said...
    Teofil m-a adus aici
    Anonim said...
    Legiunea e aici.
    Anonim said...
    SATANA m-a adus si mi se pare o porcarie imensa. Aceste lucruri nu exista si imi bag pu*a in vrajile voastre. :3
    Anonim said...
    SATANA SA FACUT INVIZIBIL?
    SI LEGIUNEA E AICEA...
    Anonim said...
    Ph noo !!!! mi-a reusit din prima !! sunt invizibill !!! toate fetle v-or fii dezbraca-te dupa ce v-oi iesii in oras si le v-oi bate cu toporu si nimeni nu va stii cine sunt eu !!!! sunt un criminala!!!!
    Anonim said...
    LEGIUNEA E PESTE TĂT. LĂV IU LEGIUNE.
    Anonim said...
    am citit vraja si plictiseala a devenit invizibila:))
    p.s. Tot de satana adus aici.:D
    Anonim said...
    am citit vraja si plictiseala a devenit invizibila:))
    p.s. Tot de satana adus aici.:D
    Anonim said...
    Codrin Bradea m-a adus aici
    Anonim said...
    Satana forever
    Anonim said...
    Ce face Satana asta, nii unde ne-o adus
    Anonim said...
    Mah dah trebhuie sha vha dezbhrakatzy mhay hintay pt k altfl nhu mrge. Si pt efecte maxime threbuie sa fhiti intru-n lhok publyk. PS: Limbajul este destul de greu de citit, dar trebuie sa se comunice cumva cu ei.
    PPS: Legiune 4ever
    Anonim said...
    a mers bagamia pulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SATANA M-a ADUSSSA IAICI <#######3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    Anonim said...
    Da merge 100%,va garantez..acum ma cauta mama prin casa si numa nu da
    de mine.:D
    Adus de Satana=]]
    Anonim said...
    sunt aici m-o vandut satana si m-o adus pe saitu asta

    sa sugeti pula
    Anonim said...
    Ma da ce tre sa faci ca sa te fuți cu o fata care nu vrea sa o facacu tine? Puneți o vraja aici
    Anonim said...
    Cum sa te intorci in timp ?puneți vraja si ca sa dem ca ati facut-o puneți com cu inainte de com meu si ce l de mai sus!adik tot azi,dar sa fie la opt sau ceva
    Anonim said...
    Ma ca sa va faceti invizibili trebuie sa va adunati CHAKRA in corp
    Unknown said...
    sunt invizibil :)
    Anonim said...
    Doamnie ma ,ce v-o futut site-u SATANA. =)))))))

    Anonim said...
    Yo caine ma sugeti de pula
    Roberrrrtow & Ptrsr said...
    Yo caine, Roberto pe site-ul vostru si voi aia vrajiti o sa fiti catelul nostru!!! Petrisor e langa mine si ma-sa tot nu l-a lasat sa isi faca un nume de gangster...
    Anonim said...
    Satana ma adus aici. Fuck . Deci mere oameni buni, am cazut pe podea am facut spume la gura si mama mea nu ma baga in seama !! tin sa ma mentionez ca am boala copchilului . Deci , tre sa te gandiesti la o pula mare si roz cu luminite si apoi sa-ti faci laba de 5 ori si uitie . :D :D :D
    Anonim said...
    Pe mine ma adus aici SATANA...Si oricum cei care zic cai adevarat ca sau facut invizibili mint...APROPO nu va fortati sa faceti asa ceva ca sa nu va iasa cacatul prin gura!!!
    Anonim said...
    Ce cacatu drq mai e si asta.Nu faci si o vraja de cacat albastru?
    Anonim said...
    Baaa merge si dupaia nu sa sti nu poate frate da cum ca nu.
    Anonim said...
    daca si mereaaa , era jmecher rau , oricum toti fanii lui satana s-au adunat aici , nu maiincercati , e o piardere de timp
    Anonim said...
    Ba copii distrusi, intrati pe site-uri de vraji si ritualuri? Ce pula vreti sa faceti? Si voi mai si credeti tot ce scrie pe internet.
    Voi chiar credeti asta? said...
    Bha cophciii ma-m fktut invisbil si numama-i ve-de mam-a si fratemui ce sa dac Nu Mai Stiu ajutati-ma nu ma ved-e ni-m-eni.Vwarog a-juta-tima.Muine traba sa plke si sun insibil
    Anonim said...
    Yo ba cane, Roberto ii cu canele dracu' pe site-u vostru
    Anonim said...
    =)) vai de pula mea cum sa credeti ma prostiile astea copii prosti... iesiti pe afara in pula mea si jucati-va Doamne fereste..... by the way Satana m-o adus aci'
    Anonim said...
    Satana ne uneste pe toti
    Anonim said...
    ma frate inteleg ca aveti 12 ani dar totusi poti sa mergi la mata si o sa iti zica cat de retardat esti daca o intrebi de cacatu asta...
    Anonim said...
    Mai oameni buni eu am citit tot si am fost atent si la satana dar am si incercat dar am o problema mare nu se poate rezolva ajutoor!!!! m-am facut invizibil dar dupa asta mi-a venit sa ma duc la baie si acolo am facut ceva dar pe urma cand mama a venit si ea la baie a vrut sa se aseze si m-a simtit si se intreba de unde iese cacatul asta? si se tot uita ea asa, pana fug, si atunci, cu cacatul in cur, ma fugareste, pana am dat cu capul de perete, atunci s-a dus vraja. intrebarea este, merge doar odata sau se mai poate face inca odata? ajutor mai oameni buni cine a reusit si este in situatia mea sa ma ajute.



    PS: era o gluma cam asa ar trebui sa sune un mesaj cat de cat normal pentru specimenee care sunt pe acest site....
    Marcel Badea Iondbs said...
    sall allz va rog mult ma-m fkt invizibill vraja a funktionat frt bn dar akm nsh cum sa devin la normal mie frika si vad spirite seara cand vreau sa dorm si ma-ma nu ma vede si crede k a-m plcat d aksa v rog ajutatima mlt plz nsh ce sa ma fac oare o s raman asea p vecii
    Anonim said...
    Asta e adevarata incantatie ! :))
    Anonim said...
    Ajutor va rog ! am incercat acest ritual si am facuto pe sora mea invizibila din greseala. Acum nu stiu cum sa o fac dinou vizibila. Iam dat un pumn si la simtit deci inseamna ca inca traieste. Ce trebuie sa fac ca sa apara dinou ?
    Unknown said...
    ba ce retardati sunteti sa-mi bag pula in rasa voastra de idiotii.Nu stiu cum dreacu a-ti reusit sa traiti pana acum
    Anonim said...
    Mda tot de Codrin sunt adus pe aici si tot cred ca e o prostie si nici macaar nam sa incerc
    Anonim said...
    Am venit aici datorita lui Codrin SATANA, ca sa rad de voi copii copaci ce sunteti.
    Doru Mantuitoru said...
    Mi-e imi plake sa fiu inzivibil si am fakut aceasta vrajitorie si a inceput sa imi dispara corpul si aveam impresia ca imi dispare pisica si corpul pisicii si mam dus la mama si zice mama ce vrei de mancare si apoi vede ca nu eram acolo (ptk eram invizibil, asa cum imi place mie sa fie omu) si lesina pe podea, apoi mam fakt vizibil si am ajutato pe mama si apoi am facut iara vraja si am plecat cu pisica si am dat test la scoala si am copiat ca nimeni nu vedeaca sunt acolo si pisica si ea era.
    PS: eu vedeam pisica in tot acest timp, eu o pot vedea.
    Anonim said...
    deci eu nu stiu ce sa credd te vaci invizibiL sau nu de mai bag lumea in sheama! p mn nu ma baga lumea in seamah de fel asa ca asta inseamnah k sunt deja fermecat sau k a facut cineva vraja pe mn.() shi potzi sa faci vraja pe altcineva%. Daka ma poate ajuta cnv wa rog sa ma contactazi cat te repede. posibil.
    Unknown said...
    Va rog bagati acest skype robert.andrei15,andreirobert420@yahoo.com mess si fb Robert Andrei Mihai , va rog cei care stiu cum se face pt ca mie nu imi iese va rog
    Anonim said...
    Fa o laba
    Anonim said...
    Taie repede pula. Si bag-o in cur la mata sa stie si ea ca tu esti invizibil.
    Anonim said...
    pai mie mia fost frica sa incerc....asa ca am puso pe sormea sa incerce ... apoi nam mai gasito pentru o ora era an debara..si manca alune esplikatimi si mie va rog ca vreau si eu sa mananc alune pe ascuns. Deci merge ?
    Anonim said...
    Prostiiiii traduceti Harald Re fece fare
    kubl:þausi:aft:kurm faþur sin
    si va merge
    Anonim said...
    este foarte greu trebuie sa ai inima de fier pentru ca doar cei cu sufletel curat reusesc.Trebuie sa crezi cu adevarat ca vei reusi sa devii invizibil dar trebuie sa fii si curajos pentru ca cei ce sunt fricosi nu vor putea face fata invizibilitatii
    Anonim said...
    Fetelor si baieti nu credeti asa ceva nu exita sa te faci invizibil renuntti !!!!!!!
    Anonim said...
    bag pula in gura voastraq si la toti de ati citit acest site sunteti niste obsedati de pizda si va mananca in cur cand macati fasole
    Anonim said...
    Eu am apelat la o batranica din franta acum 1 an dar nu cred ca mai face ma ajutat enorm de mult pt cine vrea sa vb cu mine las
    las id meu aici dorina_sorescu
    Anonim said...
    Acest lucru ar merge daca sunteti pregatiti spiritual si aura voastra e puternica. trebuie multe ore de meditati
    Anonim said...
    legiunea e aici!1Si despre cacatul de ritual si tampenia de vraja in plm e doar o pierdere de timp pretios,sunteti niste copchii dobitoci care se uita la prea multe desene cu magie!!!
    Anonim said...
    Du-te ia abecedarul ,deschide-l și încearcă să citești dar mã îndoiesc că vei reuși succes la "devenirea nevizibilă"
    Anonim said...
    Deci mai intai .Incerc sa ma fac invizibil da vad ca de atata concentrare am gasit asa un cacacel aburind la cur si m a apucat si asa o foame incat i am mancat pisicuta lu vecina.
    Anonim said...
    Poate sa ma ajute cineva? Merge sau nu merge??
    Anonim said...
    Chiar a mers!Am trecut printrun om!!!
    Andrei said...
    Wow, a functionat, chiar sunt invizibil. Ma plimb si iau tot ce vreau fara ca nimeni sa nu imi spuna nimic, numa sa aveti grija pentru ca daca luati lucruri mari oamenii s-ar putea sa le observe levitandu-le, incecati sa luati lucruri mici pe care sa le ascundeti sub haine.
    Anonim said...
    la mine a mers ba voi sunteti nebuni ma duc sa dau palme la pizde pe strada...si sa fur o piersica imi plac piersicile da nu cele aduse din inport cele autohtone si daca ma gandesc nu e anotimpul lor ma fac la loc si mai astept pana se fac piersicile si dupaia iar ma fac invizibil si dau iama in ele da oricum sa stiti ca mere
    Unknown said...
    Ce distrusi..... Asta e un simplu. Poem fabulat.n-are nici-o treaba cu vrajitoria
    Anonim said...
    Sunt adus de Bradea aici!
    Anonim said...
    pe bune????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? tu ai innebunit???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? dar daca merge cum faci sa fii din nou vizibil??????????????????????????????????????????????????????? ce, deschizi ochi si gata????????????????????????????????????????????
    Anonim said...
    A mers sau de ce intrebi?
    Anonim said...
    serios?
    Anonim said...
    Deci cand am devenit invizibil era foarte misto dar cand am vrut s-o fut pe profa de romana m-a vazut directoru' si m-a dat afara din scoala .... De ce ???
    Anonim said...
    daca te caci cacatu e vizibil sau invizibil raspundeti urgent ca veau sa vi-l pun in mancare
    Anonim said...
    E ideala vraja pentru o laba in centrul orasului sau sa futi tipa buna rau de la banca!:)
    Anonim said...
    Frate a mers:
    1:cand merg l-a scoala oamenii vad ca ghiozdanul pluteste
    2:cand stau in banca profescorul ma da absent
    3:si ca sa revii vizibil: inchizi ochii iti imaginezi pe tine vizibil intr-o camera neagra si camera devine alba tu tot esti vizibil: si deschizi ochii
    apoi esti vizibil
    Anonim said...
    m-am pisat in patu si cand a venit mama era doar pata acolo nu si eu :3
    Anonim said...
    im plac sa fi invizibil nimenea nu ma vede si eu fut palme la tata lumea
    Anonim said...
    Eu nu reusesc, ce prostie
    Daniella said...
    Hi all Vreau să împărtășesc o probă directă și mărturie a modului Dr. EHIS a fost capabil să aducă soțul meu înapoi la mine, soțul meu și cu mine eram într-o defecțiune gravă, chiar înainte atunci ne mereu argumentând și combaterea face diferit act nelegiuiți. .
    Soțul meu a ambalat bunurile sale de casă și a plecat să trăiască în diferite domenii. în ciuda tuturor acestea, am fost în căutarea pentru o modalitate de a re_unite cu soțul meu, nu m-am întâlnit până Dr. EHIS marele magician care a reușit să aducă soțul meu acasă, Dr. EHIS o vrajă de dragoste pentru mine, și după ceva timp am început să văd rezultatele pe vraja .... Azi familia mea este înapoi și suntem bucuroși să trăiască bine și suntem toți în stare bună de sănătate. Dr. EHIS, ma ajutat să visele mele vin la realitate. prieteni, dacă aveți nevoie de ajutorul Dr. EHIS amabilitate el ne prin (thebrotherhoodtemple@gmail.com) Dr. EHIS, voi fi pentru totdeauna recunoscator !!!
    Unknown said...
    Ba cum adica sa imi imaginez ca lumina aia e confuza ce drq inseamna ce pulaa vreau sa fiu invizibil pt doar 1 ora 2 am 11 ani mai
    Anonim said...
    Ou da :))) sa va futa dumniezo
    Anonim said...
    a mers baaa dar sunt invizibil, dar pula mia ramas vizibila ce fac acum sa dispara si ea... se sperie lumea daca vine cineva la mine acasa... vede o pula umblatoare ce ma faaaaac mai
    Anonim said...
    baaa voii nu auzitiiii mia ramas pula vizibilaaaa
    Christian said...
    Cum sa te faci inapoi ca toti sa te vada?


    Unknown said...
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    Unknown said...
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    Unknown said...
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    Christian said...
    Ce sa faci ca toti oamenii sa te vada inapoi
    Trebuia sa scrie despre asta,nu gasesc nicaieri cum sa apari
    Daca mai ajuta si faina ca toti se sperie
    Christian said...
    Eu mi-am imaginat camera neagra si mi-am imaginat ca sunt vizibil.De ce nu ajuta
    Christian said...
    ?
    Anonim said...
    ba ca sa apari vizibila inapoi trebuie sa tragi o besina ca besina e un aer invizibil si destorctiunea factiunii rezulta ca tu te faci inapoi vizibil, ati inteles??? tre sa tragi o besinica mititica, poate ca va vine sa radeti DAR NUMAI ASA VA FACETI VIZIBIL LA LOC!!!! ;)
    The girl on fire said...
    CAT DE CREDULI SI NAIVI SA FITI SA CREDETI O ASA TAMPENIE , SINGURUL LUCRU PE CARE IL FACI E SA DEVI SI MAI PROST DECAT ERAI ,SI CAT DE IDIOTI SA FITI SA MAI SI RASPUNDETI CA A MERS , TREZITI-VA LA REALITATE !
    Unknown said...
    Vreau si eu sa devin invizibil dar nu stiu dc nu merge cva nu e bine ??
    Unknown said...
    aici iti trebuie foooarte multa concentratie daca doamne fereste cineva reuseste asta inapoi nu cred ca se poate intoarce adica ramane (presupun) pe taramul invizibil si daca totusi esti invisibil nu are cum , ca alta persoana sa te simta esti cu totul invisibil atat dar eu zic ca nu are rost sa credeti in asta fake
    Anonim said...
    Iti spun eu de ce nu ti a iesit !pentru ca chestiile astea nu s adevarate !!
    Unknown said...
    1.Prosti am mai vazut da ca boi nu(sa apareti la codrinelu` pe yt sa va faceti de caca)
    2.Merge o laie
    3.Sa crezi ca devii invizibil inseamna sa arati lumii ca prostia chiar exista
    4.Cine citeste comentariile inainte de a citii `vraja` e destept si merita bani dar pt cei care incercati asta : BAFTA! SPER SA INCERCATI SA MERGETI CU P..A SCULATA PE DRUM DEZBRACATI SA VEDETI DUPA CE INVIZIBILI O SA FITI :))

    ps:nu-s bun la romana nu ma judecati
    CAMIONEEEE
    Anonim said...
    Presupun ca nimeni nu a inteles la ce s-a referit cu vraja invizibilati. Pai normal ca nu dispari fizic. De fapt e vorba de o vraja de perceptie, ca sa intelegi o sa ma exprim cat mai simplu cu putinta. Sufletul si corpul sunt unite, corpul se supune spiritului, dar si legiilor fizice. O vraja care iti modifica starea de aparenta as spune ca e imposibila, deoarece ar trebui sa schimbi o parte din insusi legiile fizicii. Urmatoare vraja in schimb afecteaza perceptia, practic emani o energie nula, e ca si cum ti-ai sterge existenta pret de cate minute/ore, depinde cat de avansat esti in aceasta chestiune.
    Unknown said...
    Dar cum faci sa apari inapoi?
    Unknown said...
    Sa reapari trebui sa mănânci rahat uscat de urs.....
    Unknown said...
    Sa reapari trebui sa mănânci rahat uscat de urs.....
    Unknown said...
    merge pe bune mergeam pe langa prieteni si am tras o besina iar ei au intrebat cine a tras-o deci chiar nu m-au vazut :>:> MERSII!!!
    Anonim said...
    Apăi fută=vă dumnezău că nu mere nicio vrajă
    Poate v-o dispărut creierul cand ati facut ritualul cine suge pula sungeti voi
    Anonim said...
    Eu sunt contele dracula , eu sug sange ,tu sugi pula
    blum said...
    cum devii vizibil
    blum said...
    cum devii vizibil
    michelle clayton said...
    Numele meu este MICHELLE CLAYTON, de la florida, mărturia mea despre cum am luat tot ce am losted de ani de zile, vreau doar să împărtășesc experiența mea cu întreaga lume, despre cum am ajuns soțul meu înapoi și a salvat căsnicia mea ... am fost căsătorit de ani de zile fără copii și i-au trăit fericită cu soțul meu până când lucrurile au început obtinerea urât cu mine și soțul meu, pentru a nu avea copii pentru el, care ne conduce la certuri și argumente aproape de fiecare dată ... sa inrautatit de la un moment dat că soțul meu a depus pentru divorț ... am încercat tot posibilul să-l facă să se răzgândească și stai cu mine pentru că l-am iubit cu toată inima mea și nu a vrut să-și piardă soțul meu, dar totul pur și simplu nu a mers ... sa mutat din casă și încă a mers mai departe la dosar pentru divorț ... M-am rugat și am încercat totul, dar încă nimic nu a funcționat. Descoperire a venit atunci când cineva mi-a prezentat acest minunat mare de fugă, vraja numit Marele Håkan Cine ma ajutat în cele din urmă ... nu am fost niciodată un fan de lucruri de genul asta, dar pur și simplu a decis să-l încercați pentru că am fost disperat și a plecat cu nici o alegere ... el a făcut-o vraja pentru mine și lucrurile funcționează într-adevăr ca el promite și soțul meu o schimbare a minții și să se întoarcă acasă să stea cu mine și acum am dat naștere la un set de gemeni. Și promit să nu mă rănească din nou. noi trăim fericiți așa cum a fost cu ajutorul lui: HAKAN MARE. Dacă vă aflați în nevoie de ajutor cu privire la orice lucru pe care îl puteți să-l contactați prin e-mail lui: hakanspelltemple@outlook.com sau sa-l sun pe +447042044103
    michelle clayton said...
    Numele meu este MICHELLE CLAYTON, de la florida, mărturia mea despre cum am luat tot ce am losted de ani de zile, vreau doar să împărtășesc experiența mea cu întreaga lume, despre cum am ajuns soțul meu înapoi și a salvat căsnicia mea ... am fost căsătorit de ani de zile fără copii și i-au trăit fericită cu soțul meu până când lucrurile au început obtinerea urât cu mine și soțul meu, pentru a nu avea copii pentru el, care ne conduce la certuri și argumente aproape de fiecare dată ... sa inrautatit de la un moment dat că soțul meu a depus pentru divorț ... am încercat tot posibilul să-l facă să se răzgândească și stai cu mine pentru că l-am iubit cu toată inima mea și nu a vrut să-și piardă soțul meu, dar totul pur și simplu nu a mers ... sa mutat din casă și încă a mers mai departe la dosar pentru divorț ... M-am rugat și am încercat totul, dar încă nimic nu a funcționat. Descoperire a venit atunci când cineva mi-a prezentat acest minunat mare de fugă, vraja numit Marele Håkan Cine ma ajutat în cele din urmă ... nu am fost niciodată un fan de lucruri de genul asta, dar pur și simplu a decis să-l încercați pentru că am fost disperat și a plecat cu nici o alegere ... el a făcut-o vraja pentru mine și lucrurile funcționează într-adevăr ca el promite și soțul meu o schimbare a minții și să se întoarcă acasă să stea cu mine și acum am dat naștere la un set de gemeni. Și promit să nu mă rănească din nou. noi trăim fericiți așa cum a fost cu ajutorul lui: HAKAN MARE. Dacă vă aflați în nevoie de ajutor cu privire la orice lucru pe care îl puteți să-l contactați prin e-mail lui: hakanspelltemple@outlook.com sau sa-l sun pe +447042044103
    Alexandra said...
    Preghiera potente; fa tornare l'amore in 48ore. Non credevo ma poi ho fatto e ha funzionato. Dite a voi stessi il nome del vostro amore 3 volte. Pensate a qualcosa che volete realizzare entro la prossima settimana e ripeti a te stesso 6 volte (se avete un desiderio ripetete a voi stessi) Ripetete queste parole: Vieni a me Angelo della Luce, io ti invoco. Fa riemengere il mio amore (dire il nome) oggi lui mi chiamera, piu appassionato e pieno di amore disperato. Sentira un immenso desiderio di me. MioAngelo della Luce scava tutto cio che impedisce il nostro rapporto (dire il nome) tornerai da me (ripeti per 6 volte) Mio Angelo della Luce allontanala da tutti coloro che hanno contribuito alla nostra lontananza. Mio Angelo della Luce fa che (dire il nome) pensi solo a me. (Dire il nome) mi telefonerai entro 48 ore. Ti ringrazio mio Angelo della Luce. Ti ringrazio per il tuo potere infinito e misterioso che funziona sempre. Amin! ( publica e invis questa preghiera 3 volte in diversi siti; e presto avrai una buona sorpresa...questa sera stesa..baci! All'alba l'amore tuo si rendera conto che Ti Ama! succedera una magia...tutto accadera tra 1 e 4 dell mattina! Siii pronto per un grande shock della tua vita!!!!... PS. se rompi questa catena avra sfortuna in amore! (publica)
    Camila Adrian said...
    Viața mea a devenit devastat când soțul meu mi-a trimis de ambalare, după 17 ani pe care am fost împreună. Am fost pierdut și neajutorat după ce a încercat atât de multe moduri de a face pe soțul meu mă ia înapoi. Într-o zi la locul de muncă, am fost absent minte fără să știe că șeful meu mă chema, așa că sa așezat și ma întrebat ce ei era vorba i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu a fost o problemă. Nu am înțeles ce a însemnat de ea nu a fost o problemă obtinerea soțul meu înapoi, el a spus că a folosit o vraja pentru a obține soția lui înapoi atunci când ea la părăsit pentru un alt bărbat, iar acum ei sunt împreună până la data și la început am fost șocat de auz un astfel de lucru de la șeful meu. El mi-a dat o adresă de e-mail a marelui rolă vraja care a ajutat-l pe soția lui înapoi, n-am crezut acest lucru ar lucra dar nu am avut de ales decât să intre în contact cu rolă vraja pe care am făcut-o, și a cerut pentru informațiile mele și că soțul meu să permită l-au aruncat vraja și l-am trimis detaliile, dar după două zile, mama mea ma sunat că soțul meu a venit invocând că el mă vrea înapoi, am crezut niciodată că a fost la fel ca un vis și eu a trebuit să se grăbească în jos la locul meu mame și la cea mai mare surpriza mea, soțul meu a fost îngenuncheat în fața mea pledează pentru iertare că eu și copiii acasă vrea, apoi i-am dat DR IREDIA un apel cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și el a făcut clar pentru mine că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că el nu va pleca înaintea mea. Acum, eu și soțul meu este din nou împreună din nou și a început să facă lucruri plăcute el nu a făcut înainte, el mă face fericit și să facă ceea ce el ar trebui sa faca ca un om fără cicălitoare. Toate acestea, mulțumită DR. IREDIA În cazul în care aveți nevoie de ajutor în ceea ce privește căsătoria, vă rugăm să contactați DR IREDIA pentru ajutor. Puteți ajunge la el prin e-mail: drirediaherbalhome@gmail.com El este un om de încredere.
    Unknown said...
    Cee ce va pot spune despre farmece si vrăji este sa nu va duceți la acele persoane care își fac publicitate pe internet,căutați babe,femei in vârsta care nu au astfel de publicități .
    Dacă aveți probleme de genul :
    Farmece,vrăji,blesteme Etcc îmi puteți lasă un mesaj pe adresa gabryele 84 @ yahoo . it si va pot îndruma .
    Unknown said...
    Hahaha multa lume proasta
    Anonim said...
    Preghiera potente; fa tornare l'amore in 48 ore. Non credevo ma poi ho fatto e ha funzionato. dite a voi stessi il nome del vostro amore 3 volte. pensate a qualcosa che volete realizzare entro prossima settimana e ripeti a te stesso 6 volte (se avete un desiderio ripetete a voi stessi ).Ripetete queste parole : Angelo della Luce io ti invoco. fa riemergere il mio amore (dire il nome )oggi lui mi chiamerà. Più appassionato e pieno di amore disperato. Sentirà un immenso desiderio di me. Mio Angelo della Luce scava tutto ciò che impedisce il nostro rapporto (dire il nome )tornerai da me (ripeti 6 volte ).Mio Angelo della Luce allontanala da tutto con ' loro che hanno contribuito alla nostra lontananza. Mio Angelo della Luce fa che (dire il nome )pensi solo a me. (Dire il nome )mi telefonerai entro 48 ore. Ti ringrazio Mio Angelo della Luce. Ti ringrazio per tutto il potere infinito e misterioso che funziona sempre. Amen! (Pubblica e invis questa preghiera 3 volte in diversi siti; e presto avrai una buona sorpresa. .questa sera stessa. .baci! (All'alba l'amore tuo si renderà conto che Ti Ama! Succederà una magia. .tutto accadrà tra 1 e 4 della mattina! Sii pronto per un grande shock della tua vita! P. S. se rompi questa catena avrai sfortuna in amore (pubblica )
    lilian nikky said...
    Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, perfectă în 1 Love SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUCTE pântecelui 4 PROMOVAREA sPELL 5 PROTECȚIE sPELL 6 sPELL DE AFACERI 7 BUNE JOB sPELL 8 LOTTERY sPELL și CURTE CASE spell.
    Anonim said...
    Trebuie sa pui apa sfințită in ulei in pahar la miezul nopti te duci la fereastra iti spui dorinta cand este o ploaie de meteoriti sau de sărbători .si cand închei dorinta te rogi iti spui amin si te duci in baie .mai pui si busuioc in pahar Te duci din nou in baie si ti-l torni in cap si te inchini:amin!
    Anonim said...
    Nu merge
    Dr Abiku said...
    Email me at drabikuspellhome@gmail.com if you know you face these fate below;
    (1) Do you like your ex?
    (2) Are you always have nightmares?
    (3) Want to be promoted in your workplace?
    (4) Do you want women / men running after you?
    (5) Want a child of yours?
    (6) Want to be rich?
    (7) Do you want your husband / wife to be yours forever?
    (8) Need financial help?
    (9) Want to recover your lost money?
    (10) Do you want to stop your divorce?
    (11) Do you want a divorce?
    (12) Do you want your every wish to be granted by anyone?
    (13) spell conceive a pregnancy baby need?
    (14) Are you finding it difficult to win a case in court?
    (15) Do you want to stop your marriage or relationship or to break.
    (16) Do you want to marry your partner as soon as possible?

    Again, my email address is drabikuspellhome@gmail.com

    Contact me immediately to all your problems and solve situation within a matter of days.
    DR. Abiku...
    Dr Abiku said...
    Email me at drabikuspellhome@gmail.com if you know you face these fate below;
    (1) Do you like your ex?
    (2) Are you always have nightmares?
    (3) Want to be promoted in your workplace?
    (4) Do you want women / men running after you?
    (5) Want a child of yours?
    (6) Want to be rich?
    (7) Do you want your husband / wife to be yours forever?
    (8) Need financial help?
    (9) Want to recover your lost money?
    (10) Do you want to stop your divorce?
    (11) Do you want a divorce?
    (12) Do you want your every wish to be granted by anyone?
    (13) spell conceive a pregnancy baby need?
    (14) Are you finding it difficult to win a case in court?
    (15) Do you want to stop your marriage or relationship or to break.
    (16) Do you want to marry your partner as soon as possible?

    Again, my email address is drabikuspellhome@gmail.com

    Contact me immediately to all your problems and solve situation within a matter of days.
    DR. Abiku...
    Noemina black said...
    Te rog da-mi add pe facebook: Noemina black sau scrie-mi in e-mail : adelina.adelina305@gmail.com , am cateva intrebari si sunt sigura ca ma poti ajuta, pupici

Post a Comment



Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire